prywatne ubezpieczenia

Prywatne Kasy Chorych (Private Krankenversicherung)

Dostęp do ubezpieczenia prywatnego maja w pierwszym rzędzie:
-osoby prowadzące działalność gospodarczą
-osoby zatrudnione zarabiające w ostatnich 3 latach powyżej określonych granic dochodów (Versicherungspflichtgrenze) wynoszących w roku:
* 2008 - 48,250 € (Brutto)
* 2009 - 48.600 € (Brutto)
* 2010 - 49.950 € (Brutto)
- urzędnicy państwowi, (którym przysługuje tylko częściowa dopłata ze strony państwa)
- studenci
- lekarze będący w okresie praktyki.

2 komentarze:

  1. Anonimowy10:42

    Akurat o takich ubezpieczeniach ja nigdy nie słyszałam więc ciężko jest mi się na ich temat wypowiedzieć. W sumie u nas praktycznie każde ubezpieczenie jest prywatne, a na pewno ubezpieczenie OC na pojazd. Ja niedawno właśnie takie OC wykupowałam w https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod/oc i jestem bardzo zadowolona z warunków jakie uzyskałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również niestety o takich ubezpieczeniach nie słyszałam, ale faktyczni wdać, że one istnieją. Muszę przyznać, że jak jeszcze czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/allianz/wypowiedzenie-oc-w-allianz/ to właśnie tam napisano fajnie jak możemy wypowiedzieć ubezpieczenie OC.

    OdpowiedzUsuń